ZAKRES SPRAW

Mediacje w sporach konsumenckich

Spór konsumencki to taki, który wynika z naruszenia umowy zawartej między konsumentem a przedsiębiorcą. Gdy sprzedawca, usługodawca lub gwarant odmawia uznania reklamacji konsumenta, który jest pewny swojej racji mamy do czynienia ze sporem konsumenckim. Jeśli zostały naruszone Twoje prawa w zakresie gwarancji, rękojmi, niewywiązania się z umowy ze sprzedającym możesz przystąpić do mediacji.
Spory konsumenckie dotyczą m.in:
  • realizacji umów sprzedaży
  • wad technicznych i prawnych wyrobów i usług
  • jakości i terminowości dostaw
  • obsługi gwarancyjnej i rękojmi
  • UMOŻLIWIA KRATYWNE ROZWIĄZANIE SPORU

    pozwala wypracować satysfakcjonujące uczestników rozwiązanie

    BUDUJE DOBRE RELACJE NA PRZYSZŁOŚĆ

    pozwala kontynuować współpracę

    Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
    ZAPEWNIA DYSKRECJĘ I POUFNOŚĆ